Sağlık Bakanlığımızın 24.06.2026 tarihli Oluru ile Nazilli Devlet Hastanesi Başhekim Yardımcılığı görevine atanmış bulunmam nedeniyle bugün itibarıyla Aydın Şehir Hastanesi Başhekim Yardımcılığı görevimden ayrılıyorum.
Aydın Şehir Hastanesi’nde görev yaptığım süre boyunca; başta Sayın Başhekimimiz olmak üzere, birlikte çalışma fırsatı bulduğum tüm hekim arkadaşlarıma, idareci meslektaşlarıma, hemşirelerimize, sağlık çalışanlarımıza ve idari personelimize teşekkür ediyorum.
Yeni kurulan ve her geçen gün büyüyen bu büyük sağlık ailesinin bir parçası olmak benim için önemli bir tecrübe ve kıymetli bir hatıra olmuştur. Birlikte yürüttüğümüz çalışmalarda gösterdiğiniz samimiyet, fedakârlık ve iş birliği sayesinde birçok zorluğun üstesinden gelerek hastalarımıza en iyi hizmeti sunmaya gayret ettik.
Görevler, makamlar ve çalışma yerleri zamanla değişebilir; ancak kurulan dostluklar, paylaşılan emekler ve bırakılan güzel izler daima baki kalır. Bu süreçte bilmeden kırdığım, üzdüğüm veya hakkına girdiğim bir arkadaşım olduysa affını ve helalliğini rica ediyorum. Benim de herkese hakkım helaldir.
Nazilli Devlet Hastanesi’nde sürdüreceğim görevim boyunca da Aydın ilimizin sağlık hizmetlerine katkı sunmaya devam edeceğim. Yollarımızın ve gönüllerimizin daima bir olması temennisiyle hepinize sağlık, huzur ve başarı dolu günler diliyorum.
Emekleriniz, dostluğunuz ve güzel hatıralarınız için gönülden teşekkür ederim.
Allah’a emanet olun.
Saygı ve muhabbetlerimle,





