11 Eylül 2022 Pazar

Kafkasya Marşı: "Kafkasya Dağlarında Çiçekler Açar"

Kafkasya dağlarında çiçekler açar
Kafkasya dağlarında çiçekler açar
Altın güneş orda, sırmalar saçar
Altın güneş orda, sırmalar saçar

 

Bozulmuş düşmanlar hep yel gibi kaçar

Bozulmuş düşmanlar hep yel gibi kaçar
Kader böyle imiş ey garip ana
Kanım helâl olsun güzel vatana


Kafkasya dağlarında oturdum kaldım
Kafkasya dağlarında oturdum kaldım
Şehit olanları deftere yazdım
Şehit olanları deftere yazdım

Öksüz yavruları ben bağrıma bastım
Öksüz yavruları ben bağrıma bastım
Kader böyle imiş ey garip ana
Kanım helâl olsun güzel vatana


Türk oğluyum ben ölmek isterim
Türk oğluyum ben ölmek isterim
Toprak diken olsa yatağım yerim
Toprak diken olsa yatağım yerim

Allah'ından utansın dönenler geri
Allah'ından utansın dönenler geri
Kader böyle imiş ey garip ana
Canım feda olsun güzel vatana

Kafkasya dağlarına bomba koydular
Kafkasya dağlarına bomba koydular
Türk'ün sancağını öne koydular
Türk'ün sancağını öne koydular


Şanlı zaferlerle düşman boğdular
Şanlı zaferlerle düşman boğdular
Kader böyle imiş ey garip ana
Canım feda olsun güzel vatana

https://youtu.be/9ueY4Ifgt8A


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder