23 Mart 2023 Perşembe

İstanbul'da 3 hastaneye daha tahliye kararı

İstanbul'da deprem riski nedeniyle tahliye kararı verilen hastanelerin sayısı artıyor. Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, listeye yeni eklenen hastaneleri açıkladı: Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde bulunan B ve C bloğun da tahliye edilmesine karar verildi. Bu binada bulunan klinikler Bahçelievler Devlet Hastanesi ve İstanbul Fizik Tedavi Hastanesine tahliye edilecektir.

İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa'ya bağlı Haseki Kardiyoloji Enstitüsü, Samatya'daki İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanemizde ayrılan mekânda hizmet vermeye devam edecektir. Cerrahpaşa Tıp Fakültesinin sağlık hizmet faaliyetini güvence altına alacak şekilde Prof. Dr. Murat Dilmener Acil Durum Hastanesi kullanılacaktır.

Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesinin B ve C bloklarında hâlihazırda yürütülmekte olan hizmetler, aynı kampüste bulunan Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesinin Prof. Dr. Asaf Ataseven ek binası ile Sultanbeyli Devlet Hastanesinde sürdürülecektir. İstanbul Beyoğlu Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesinin ihtiyacını karşılamak için Gümüşsuyu ek binasında ilave kapasite oluşturulacaktır.

https://youtu.be/BjvGC0MV9pA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder