6 Nisan 2024 Cumartesi

Gazze'ye Gönüllü Giden Doktor Yurda Döndü

Gazze’den dönen Çocuk Cerrahisi Uzmanı Dr. Taner Kamacı, Gazzelilerin kendisine Türkiye ile İsrail’in yaptığı ticareti sorduğunu söyledi.

Op. Dr. Cerrah Kamacı şunları anlattı: “Buradan giderken hepinizin selamını Gazzeli kardeşlerimize götürdüm ve onlarında selamını sizlere getirdim. Türkiye’ye sadece biraz kızgınlardı. ‘Niye bu savaşta bizim yanımızda olmadılar, savaşı durdurmak için bir adım atmıyorlar, ticareti durdurmuyorlar, çelikten yapılmış bombalar başımıza atılırken neden çelik ve çimentoyu ihraç ediyorlar’ gibi sitemleri çok duydum ve işittim. Bu yüzden onların hayal kırıklığını da burada söylemek ve dile getirmek istiyorum. Çünkü Türkiye’den beklentileri çok fazladır.”

https://youtu.be/7spDT1v7wkM?si=mpcxFbOMtIwnFBxy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder