10 Mayıs 2024 Cuma

Haluk Levent, BM toplantısında Gazze'deki katliamı anlattı


AHBAP Derneği'nin kurucusu ve Anadolu Rock sanatçısı Haluk Levent, BM toplantısında Gazze'deki katliamı anlattı. Sık sık konuşması kesilen Haluk Levent, BM'deki konuşmasında, "Güzel ülkem Türkiye'den selamlar getirdim. Bugün buraya projelerimi anlatmaya gelmiştim ancak bu sabah uyandığımda Gazze'de 600 binden fazla çocuğun büyük tehlike altında olduğunu öğrendim. Biz AHBAP olarak Gazze'ye insani yardım göndermeyi denedik ama çok fazla engelle karşılaştık. Bildiğiniz gibi 100'den fazla BM çalışanı da hayatını kaybetti. Ayrıca Başbakan Netenyahu'ya da bir soru sormak istiyorum. 10 binden fazla çocuğun öldürülmesini nasıl haklı gösterebilirsiniz?" ifadelerini kullandı.

https://youtu.be/3k0NH_cJ3Kc?si=hS4FSR3szFpLz6eC

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder