23 Haziran 2024 Pazar

Milli Görüş'ün Lideri Merhum Prof. Dr. Necmettin Erbakan, Ekonominin Nasıl Düzeleceğini Anlatıyor


Milli Görüş'ün lideri Merhum Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın ekonominin nasıl düzeleceğine ilişkin yaptığı açıklamalar bir kez daha hatırlandı. İşte faiz neydi? Merhum lider Erbakan Hoca'nın o açıklamaları:

“Bunların hiçbirinin zihniyetiyle bu iş düzelmez! Bak size iki tane madde söyledim, hepinizden rica ediyorum. Ben ayrıldıktan sonra yarın ‘bu Erbakan’ın söylediği şu iki madde nedir?’ diye düşünün. Bu iki madde, atom bombasından daha mühim. İki cümle söyledim size faizler kalkmıştır, bütün vergi kanunları kalkmıştır, vergi servetten alınacak hiçbir gelir vergiye tabi tutulmayacak. Çünkü gelirden alınan vergi fakir fukarayı ezmek demektir.

Efendim, faiz kalkar mı? Seni gidi seni! Sen, hangi milletin çocuğusun be? Biz, İstanbul’u faizle mi fethettik? Biz Viyana’yı faizle mi kuşattık? Sen, hangi milletin çocuğusun yav? Senin faiz dediğin görmüyor musun, Yahudi vergisidir bunu anlatıyorum. Yahudi koyuyor, o yürütüyor, o destekliyor. Niye, beş milyar insanı Yahudi’ye çalıştırmak için! Bak bize İsrail, uçağın tankının parasını ödettiriyor faiz sisteminden. Faiz, yüz seneden beri Avrupa'dan gelmiş bir mikroptur. Ondan önce bizde faiz diye bir şey yoktu. Bizim ananelerimizde faiz neymiş, bir hastalık! Faiz demek, üretmeyen insana haksız olarak tüketim hakkı vermek demektir. Faiz demek, alın terini çürütmek demektir. Faiz demek, Yahudi vergisi demektir. Faiz demek, kırk çeşit belanın mikrobu demektir!”

https://youtu.be/Z5QX2DAbXD8?si=2DW72XfOYZOXY2pR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder