15 Temmuz 2020 Çarşamba

#15TEMMUZ HAİN DARBE GİRİŞİMİ



Millet iradesinin temsilcisi gazi meclisi, cumhurbaşkanlığı külliyesini, emniyet teşkilatımızın en önemli harekât merkezini bombalayan ve buralarda onlarca vatan evladının şehit olmasına zemin hazırlayan FETÖ ihanet çetesi mensupları aracılığıyla devleti teslim alabileceklerini sanarak 15 Temmuz 2016 akşamı harekete geçenler, ertesi gün akşam olmadan sokağa dökülerek ülkesine, milletine, istiklaline ve istikbaline sahip çıkan milletimiz tarafından hüsrana uğratılmışlardır.

#15Temmuz hain darbe girişiminin sene-i devriyesinde; meydanları, havalimanları, yolları, köprüleri doldurarak Fethullahçı Terör Örgütü mensubu hainleri, hezimete uğratan 7’den 70’e tüm vatandaşlarımıza şükranlarımı sunuyorum.

Bir kez daha demokrasimize, milletimize, milli iradenin tecelligahı TBMM'ye saldırıyı şiddetle lanetliyorum!


Vatanlarına sahip çıkan, darbeye direnirken canlarını ortaya koyan kahraman şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum, gazilerimizi minnetle anıyorum. Bunun yanında, tank paletlerinin altına şehit olma azmiyle giren ama şehit olmayan, fakat o yiğitliği gösterenleri kutluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder