28 Temmuz 2020 Salı

#TürkHavaYolları, COVID-19 pandemisi nedeniyle tatil mi edildi?



Sağlık çalışanlarının indirimli promosyon kodu ile THY’dan online bilet almak için onlarca kez telefonla aranılması ve TK-4128343, TK-4119323, TK-4089465 ve TK-4142417 kayıt numarası ile  turkishairlines.com  üzerinden Miles&Smiles üyeliği girişi yapılarak defalarca geribildirim yapılması ve on günden fazla süre geçmiş olmasına rağmen rezervasyon dahi yapılamamıştır.
THY telefonlarının da; uzun süre çalıyor ve bekliyor olmanıza rağmen, sonunda cevap veren THY çağrı merkezi çalışanları konu hakkında bilgi sahibi bile değiller!
THY çağrı merkezi çalışanları, müşteri hizmetleri birimine aktarıyor ve bağlanıyorsunuz, onlarda; size sorununuzu, turkishairlines.com üzerinden geribildirimle iletiniz ve bizi tekrar arayın diyorlar!
Geribildirim sonrası tekrar çağrı merkezi işkencesi ve tekrar müşteri hizmetleri birimine bağlanıyorsunuz ve onlarda size, geribildiriminizi inceleyip size döneceğiz diyorlar!
Yukarıda anlatılan süreç, on gün zaman zarfında en az üç kez tekrarlanmasına rağmen bırakınız bilet alınamamış olmasını, geribildirim sonrası geri dönüş bile yapılmamış olması fevkalade üzüntü vericidir.
On günden fazla süre geçmiş; indirimli promosyon kodu ile rezervasyon yapılamamış, bilet alınmamış ve planlanan tatile hazırlık akim kalmıştır.
“Dimyata pirince giderken, evdeki bulgurdan olmak” misali indirimli bilet alacağız derken THY bilet fiyatları neredeyse iki misli olmuş ve henüz bilet alabilmiş değiliz! Maalesef, yapılan geribildirimler sonrasında THY’dan lütfedip arayan da olmamıştır!
Sayın Cumhurbaşkanımız, Avrupa’nın en büyük hava meydanını açtık diye haklı olarak övünüyor; gelin görün ki; bizim güzide kuruluşumuz THY çalışanları, bilet kesmekten aciz durumdadır.
Bir tarafta  #AyasofyaCamii, kısa bir sürede müzeden camiye çevrilip ibadete açılırken diğer tarafta THY’dan online bilet alınamamış olmasını nasıl izah edeceğimizi bilemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder