18 Ekim 2023 Çarşamba

Gazze’de hastane bombalayarak yüzlerce masum canı katleden eli kanlı İsrail’i lanetliyorum!


Terör devleti İsrail, akıl almaz bir hastane saldırısıyla soykırıma devam ediyor! İsrail'in Gazze Şeridi'ndeki Baptist Hastanesi'ne (Al Ahli Arab Hastanesi) düzenlediği saldırıda yüzlerce masum insanı katletti. Şehid sayısı 820'ye yükseldi.

Kadın, çocuk, sivil ayırmaksızın hastane bombalamak vahşettir, soykırımdır, en büyük insanlık suçudur. Eşi görülmemiş bu insanlık suçunu göz ardı etmek, bu suça ortak olmaktır.

İsrail kana doymuyor, vahşete devam ediyor; dünya kamuoyu ise sadece seyrederek bu suça ortak oluyor! İslam dünyası da sadece kınayarak bu vebale ortak oluyor!

Gazze’de yaşanan ve tarihte benzeri olmayan bu vahşeti durdurmak için Müslüman ülkeler ve Türkiye başta olmak üzere tüm insanlığı harekete geçmeye davet ediyorum. Gazze'de yaşanan insanlık suçlarına tepki göstermeyen herkes bu katliamın sorumlusu konumundadır.

İsrail’in uluslararası hukuku hiçe sayarak sivilleri hedef alan saldırılarını asla kabul etmiyorum ve en şiddetli şekilde bir kez daha kınıyorum. Gazze’de hastane bombalayarak yüzlerce masum canı katleden eli kanlı İsrail’i lanetliyorum.

#GazaAttack #PalestineGenocide #ziyonistterror

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder