12 Eylül 2021 Pazar

Prof. Dr. Kerim Güler, Rahmetli Prof. Dr. Ferhan Berker Hoca ile İlgili Şu Hatırayı Paylaşıyor

İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi İç Hastalıkları Ana
Bilim Dalı'nda görev yapan Prof. Dr. Kerim Güler, rahmetli Profesör Doktor
Ferhan Berker hoca ilgili şu hatırayı paylaşıyor:

Bir gün koroner nöbetçisiyim, bana telefon etti.

“Kerimciğim dedi, size kapıcımı gönderiyorum. Ben Bodrum'dayım.
Kapıcım, inferior infarktus ve tam blok” dedi.

Tabii, hoca çok kıdemli. Peki, hocam gönderin gelsin. Elektroyu
gördünüz mü dedim.

“Ben görmedim, bana tarif etti” dedi.

Kapıcı geldi, inferior-tam blok! Tabi, ben çok şaşırmış vaziyette!
Hoca dedim, size ne sordu?

“Elektro'na karşıdan bak bakıyım”, “Camiye benzer yerler var mı?” demiş.

Kapıcı görüyor, camiye benzer yerler var. Pardee dalgası var.
Ondan sonra tabii anladım.

Altında ne yazıyor demiş. 2-3. Bunları da görünce, inferior!

Peki, ritmi tabi çok merak ediyorum. Tam blok tanısı nasıl oldu,
diye. Başka bir şey sordu mu? dedim.

Sordu dedi. “İki minare arası kaç çizgi var?”

Bir de onları saydırmış. İnferior-tam blok!

Böyle hocalar vardı..."


https://youtu.be/D1v1fqfAZhI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder