3 Aralık 2023 Pazar

Merhum S. İrfan Atagün bey amcamızın ebediyete irtihal eden oğlu Ali Oruç’a Allah’tan rahmet niyaz ediyorum

Türk fikir ve basın hayatının müstesna isimlerinden, Umumi Neşriyat Müdürlerinden, Türk Gençlik Teşkilatı, Edebiyat Cemiyeti’nin kurucularından, Bizim Anadolu ve Orta Doğu Gazetesi, Türkiye Gazete Sahipleri Sendikası’nın kurucu ve yöneticilerinden, 1980’li yılların başında ise Türkiye Gazetesi’nde danışmanlık ve yazarlık yapan, “Tarihten Bir Yaprak”, “Osmanlı Padişahları” ve “Gönül Sultanları” kitaplarının sahibi, ömrünü bu millete adamış, rahmetli babamın da kadim dostu, değerli büyüğümüz  gazeteci yazar merhum S. İrfan Atagün bey amcamızın oğlu Ali Oruç’un genç yaşta Hakk'ın rahmetine kavuştuğunu derin bir teessürle öğrenmiş bulunuyorum.

Ebediyete irtihal eden Ali kardeşimize, Yüce Allah’tan rahmet niyaz ediyorum. Ruhu şâd, kabri nur, mekânı cennet olsun. Kederli annesi Sevil abla, ağabeyi Kürşat ve ablası Almula başta olmak üzere Atagün ailesine, dost, akraba ile sevenlerine başsağlığı ve sabır diliyorum.

Ali Oruç’un cenazesi, bugün Eyüpsultan Camii'nde ikindi namazını müteakip kılınacak cenaze namazının ardından Eyüpsultan mezarlığında defnedilecektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder