12 Şubat 2024 Pazartesi

Kadim aile dostumuz, değerli büyüğüm, gazeteci, yazar, senarist, aktör Üstün İnanç ağabeyime Cenab-ı Allah'tan rahmet niyaz ediyorum


 

Gazetelerde üst düzey yöneticilik yapan ve fıkra muharriri olarak okuyucularına hitap eden, bir dönem İstanbul Şehir Tiyatroları Repertuar Kurulu üyeliği ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi Gösteri Sanatları Merkezi Müdürlüğü yapan, Edebiyat, Sanat ve Kültür Araştırmaları Derneği tarafından 29 Şubat 2009'da İstanbul'da bir saygı toplantısı düzenlenen 2011 ESKADER Üstün Hizmet Ödülü, 2012 Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Burhan Felek Basın Hizmet Ödülü, 2013 Türkiye Yazarlar Birliği Necip Fazıl Kısakürek Ödülü ve TBMM Kültüre Hizmet Ödülü'nün de aralarında olduğu pek çok ödüle değer görülen, kadim aile dostumuz, değerli büyüğüm, gazeteci, yazar, senarist, aktör Üstün İnanç ağabeyime Cenab-ı Allah'tan rahmet niyaz ediyorum. Ruhu şâd, kabri nur, mekânı cennet olsun. Fedakâr eşi Meryem abla, oğulları Ertuğrul ve Emre başta olmak üzere kederli ailesine, dost, akraba ile sevenlerine başsağlığı ve sabır diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder